Veelgestelde vragen

  • Hoe bestel ik kaarten online?

    1. Log in onder ‘mijn account’ met je gebruikersnaam en wachtwoord
    2. Selecteer de voorstelling naar keuze en druk op de groene knop ‘koop kaarten’.
    3. Alleen van toepassing indien geplaceerd: kies nu de gewenste rang. Later in het bestelproces kunt je de stoel(en) kiezen. Wanneer u in het bezit bent van een CJP-kaart kunt u hier de kaartgegevens invullen. Ook als u 65+ bent kunt u dit aangeven. Klik op ‘bestellen’. U komt nu op een controlescherm. Let op: Vanaf deze stap heb je 40 minuten de tijd om uw bestelling af te ronden. Als de tijd is verlopen worden de door jou gereserveerde kaarten weer vrij gegeven.
    4. Meerdere voorstellingen bezoeken? Klik dan op ‘verder winkelen’. Je gaat dan terug naar het programma overzicht waar er andere voorstelling(en)/concert(en) geselecteerd kunnen worden. (Herhaal vervolgens stap 3.)
    5. Klaar met winkelen? Ga terug naar het winkelmandje en druk op ‘bestellen’.
    6. Je bent nu in het bestelproces. Hier kies je de betaalwijze (en kunt u per voorstelling de stoelen kiezen). Als je de kaarten ook per post wilt ontvangen kan dat hier worden aangegeven. De extra kosten hiervoor bedragen €2,50 per bestelling.
    7. Rond je bestelling af. Binnen enkele minuten ontvang je een bevestigingsmail met daarin de e-tickets.
  • Wanneer is de Receptie & Kassa open?

    Openingstijden centrale Receptie & Kassa Energiehuis:
    Maandag t/m zaterdag 09.00 – 21.00 uur

    De kassa van Bibelot is enkel geopend tijdens evenementen in Bibelot.

  • Is het nodig om een account aan te maken om online kaarten te bestellen?

    Om online kaarten te bestellen ga je naar de agenda en klik je vervolgens op een voorstelling om kaarten te bestellen. Het is hiervoor noodzakelijk om in te loggen, of als je nog geen account hebt, een nieuw account aan te maken. Dit doen we zodat wij je op de hoogte kunnen houden van eventuele wijzigingen voor de desbetreffende voorstelling of om je eventueel en duplicaat van jouw verloren kaarten te kunnen leveren.

  • Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

    Log in onder ‘mijn account’. Vervolgens kun je onder het kopje ‘account bewerken’ de gewenste gegevens wijzigen.

  • Hoe kan ik de door mij bestelde kaarten betalen?

    U kunt online via iDeal, de Podium Cadeaukaart of met een creditcard (Visa en Mastercard) betalen.

  • Ik heb kaarten besteld en voor de optie e-ticket gekozen, maar geen mail met e-tickets ontvangen.

    Kaarten die u online heeft gekocht, dienen binnen enkele minuten in uw inbox te staan. Heeft u gecontroleerd of de e-mail per ongeluk in uw spam folder terecht is gekomen? Zo niet, dan gaan wij voor u controleren of de bestelling bij ons goed is binnengekomen. U kut contact met ons opnemen door te e-mailen naar kassa@energiehuis.nl of te bellen naar (078) 639 79 79.

  • Zijn er plaatsen voor slechthorenden?

    Slechthorenden kunnen bij voorstellingen en concerten van Schouwburg Kunstmin in het Energiehuis gebruik maken van hulpapparatuur. Meldt u zich daarvoor op de avond van de voorstelling bij de kassa. Er is ook hulpapparatuur aanwezig die gebruikt kan worden in combinatie met een gehoorapparaat.

  • Ik zit in een rolstoel, hoe koop ik mijn kaarten?

    U kunt telefonisch kaarten bestellen via (078) 6397979 of kopen aan de kassa in het Energiehuis. U kunt ook altijd de kassa mailen via kassa@energiehuis.nl.

  • Ik heb (elektronische) plaatsbewijzen besteld, maar ben deze kwijt.

    U kunt bij de kassa duplicaten opvragen. Dit kan telefonisch (078) 6397979, via de kassa@energiehuis.nl of persoonlijk aan de balie.

  • Waar kan ik parkeren?

    U kunt het beste parkeren in de Parkeergarage Energiehuis. Deze bevind zich direct naast het Energiehuis. Volg hiervoor de borden P-Energiehuis. U kunt ook uw auto parkeren op het Energiehuisterrein. Hier is een beperkt aantal parkeerplaatsen beschikbaar.

    In de parkeergarage zijn vijf oplaadpunten voor elektrische auto’s aanwezig. U vindt deze oplaadpunten direct links na binnenkomst.

    In de parkeergarage is ook een overdekte fietsenstalling aanwezig. De fietsenstalling is dagelijks van 07.30 tot 01.30 uur geopend. Na 01.30 uur kunt u zich bij de rolpoort melden, waar een intercom is. Na aanmelding via de intercom wordt door een beheerder op afstand de rolpoort geopend en kan u uw fiets uit de stalling halen.

    Er zijn invalideparkeerplaatsen bij de ingang van het Energiehuis aan de zijde van de Molen.

  • Hoeveel kost het parkeren bij het Energiehuis?

    In de Parkeergarage Energiehuis geldt een tarief van €1,30 per uur..

    Op het Energiehuisterrein (buiten de parkeergarage) geldt een tarief van € 1,50 per uur.

  • Hoe kan ik een zaal huren in het Energiehuis?

    Elke zaal is afzonderlijk te huur of in combinatie met andere zalen of kleinere ruimtes. De architectuur van het gebouw leent zich voor elke gewenste uitstraling.
    Neem voor meer informatie contact op met onze afdeling Events.

    E: events@kunstmin.nl
    T: 078 639 79 72